2 december 2022

Goud voor Oud op 18 december

Dit jaar bestaan de stad Steenbergen 750 jaar en de gemeente Steenbergen 25 jaar. Het hele jaar door zijn er festiviteiten geweest om dit bijzondere jubileum te vieren. We sluiten het jubileumjaar af met Het Slotakkoord, een week vol activiteiten.

KBO Dinteloord heeft deze uitnodiging ontvangen en willen graag samen met onze leden deze gezellige middag samen beleven.

Op zondagmiddag 18 december organiseert de gemeente voor alle senioren uit onze gemeente Goud voor Oud, een gezellige middag vol entertainment. De locatie is de feesttent op de Markt in Steenbergen, die speciaal voor het jubileum wordt neergezet. Op het programma staan het koor Oud Bruin & Jong Belegen, troubadour Noud Bongers en historicus Frans van Eekelen, de schrijver van het grote jubileumboek.

De inloop is vanaf 13.15 uur, het programma duurt van 13.30 tot 16.30 uur. Natuurlijk zorgen wij voor een drankje met iets lekkers erbij.

De entree is gratis maar mensen moet zich wel opgeven want we hebben maar beperkt plaats. Dat kan tot maandag 12 december via 2022@gemeente-steenbergen.nl of telefoon 0167-543488. Vergeet niet te vermelden dat het om de seniorenmiddag Goud voor Oud gaat. Ook verzoeken we de gasten om bij opgave te vermelden als zij met een rollator of scootmobiel komen zodat we daar in de ruimte rekening mee kunnen houden. Tenslotte kunnen mensen zonder eigen vervoer een beroep doen op de Plusbus.