Invulmogelijkheid voor het aanmelden van nieuwe leden op de home pagina.
    kies gewenste optie
  • Kies uw geboortedatum
  • Noteer eventueel uw telefoonnummer
  • Met invullen van uw IBAN geeft u toestemming aan KBO-Dinteloord om het abonnementsgeld af te laten schrijven, u kunt dit altijd ongedaan maken. Wilt u wijzigen stuurt u dan een e-mail naar algemeen@kbo-dinteloord.nl
  • Dank u voor uw inschrijving. En welkom bij onze vereniging
    Wilt u vrijwilliger worden van KBO-Dinteloord? kies ja of nee. Wanneer u ja kiest wordt u benaderd door onze voorzitter

De jaarlijkse contributie voor 2023 bedraagt slechts € 24,-.

Als u lid wordt in de loop van het jaar betaalt u vanaf de maand dat u ingeschreven wordt.

U kunt lid worden door het aanmeldformulier volledig in te vullen en daarna te klikken op “versturen“. Het formulier wordt dan automatisch verzonden naar onze ledenadministratie. Na aanmelding krijgt u een welkomstbrief toegestuurd. Als de inschrijving in de administratie is verwerkt wordt een SEPA formulier gemaakt. Dit dient ook te worden ondertekend vanwege de toestemming voor het automatisch incasseren. U krijgt dit thuis aangeleverd.